Preséntante
Quote from Admin on 22/08/2021, 10:02Cóntanos quen es e por que che interesa este curso.
Eu sou Mariola, a formadora do curso e quen leva ffotoeduca, un proxecto de educación feminista a través da fotografía. Podes ver o que fago na miña web www.ffotoeduca.com e de calquera maneira irémonos coñecendo durante o curso.
e ti?
Cóntanos quen es e por que che interesa este curso.
Eu sou Mariola, a formadora do curso e quen leva ffotoeduca, un proxecto de educación feminista a través da fotografía. Podes ver o que fago na miña web http://www.ffotoeduca.com e de calquera maneira irémonos coñecendo durante o curso.
e ti?
Quote from SabelaA on 26/08/2021, 11:52Ola, son Sabela.
De sempre me gustou a fotografía, probo, ensaio, experimento... todo autodidacta.
Gústame os traballos de Chema Madoz, Isabel Muñoz, Ruth Matilda Anderson, Virxilio Vieitez...
tamén estou a ler o libro Fotobiografía de Fina Sanz, que traballa a través das fotografías escolleitas pola persoa a súa historia vital do pasado para vivir en plenitude o presente.
A fotografía en sí ten un poder bárbaro de creatividade e de expresión inmenso.
Moitas grazas por este cursiño! 😉
Ola, son Sabela.
De sempre me gustou a fotografía, probo, ensaio, experimento... todo autodidacta.
Gústame os traballos de Chema Madoz, Isabel Muñoz, Ruth Matilda Anderson, Virxilio Vieitez...
tamén estou a ler o libro Fotobiografía de Fina Sanz, que traballa a través das fotografías escolleitas pola persoa a súa historia vital do pasado para vivir en plenitude o presente.

A fotografía en sí ten un poder bárbaro de creatividade e de expresión inmenso.
Moitas grazas por este cursiño! 😉
Quote from NoeliaD on 27/08/2021, 11:33Boas, eu son Noelia unha fan absoluta de Ffotoeduca 🙂
Fago este curso porque me interesan todas as propostas de Mariola pero a parte, traballo no proxecto Elas deciden de ACPP entón creo que é unha boa forma de seguir unida ao proxecto dun xeito que me conecta do lúdico e coa aprendizaxe.
Sabela que gusto que coñezas o traballo de Fina Sanz coas fotos, eu formeime con ela e levo a cabo obradoiros de fotobiografía coa metodoloxía dela: a terapia do reencontro. A verdade é que un gusto facilitar eses obradoiros, disfruto moito porque as fotos cóntannos moitas historias que nos axudan a integran as nosas vivenzas.
Beixiños!!!
Boas, eu son Noelia unha fan absoluta de Ffotoeduca 🙂
Fago este curso porque me interesan todas as propostas de Mariola pero a parte, traballo no proxecto Elas deciden de ACPP entón creo que é unha boa forma de seguir unida ao proxecto dun xeito que me conecta do lúdico e coa aprendizaxe.
Sabela que gusto que coñezas o traballo de Fina Sanz coas fotos, eu formeime con ela e levo a cabo obradoiros de fotobiografía coa metodoloxía dela: a terapia do reencontro. A verdade é que un gusto facilitar eses obradoiros, disfruto moito porque as fotos cóntannos moitas historias que nos axudan a integran as nosas vivenzas.
Beixiños!!!
Quote from XandraT on 31/08/2021, 12:31Ola! Eu son Xandra. Levo un ano probando coa fotografía, aprendendo e achegándome a ela de xeito autodidacta (dándolle ós distintos botons da cámara, disparando fotos cando me apretece e me deixan, vendo videos tutoriais de fotografía e historia da fotografía e fotografas/os...). O mundo da imaxe non me é alleo pq sempre crei dende ela a través da poesía, performance, video, etc... a creación e experimentación é o que máis fago pq é o que me sae e máis adico tempo de vida como forma de entender o mundo e entenderme, expresarme e entreterme... Chámame a atención probar como poder achegarme a min mesma a través da foto, de feito comecei coa foto pq era un xeito de crear dende o agocho, sen mostrarme directamente nun momento de proceso vital no que non me apetecia que me viran nin verme, estar na trastenda como se di.
Ola! Eu son Xandra. Levo un ano probando coa fotografía, aprendendo e achegándome a ela de xeito autodidacta (dándolle ós distintos botons da cámara, disparando fotos cando me apretece e me deixan, vendo videos tutoriais de fotografía e historia da fotografía e fotografas/os...). O mundo da imaxe non me é alleo pq sempre crei dende ela a través da poesía, performance, video, etc... a creación e experimentación é o que máis fago pq é o que me sae e máis adico tempo de vida como forma de entender o mundo e entenderme, expresarme e entreterme... Chámame a atención probar como poder achegarme a min mesma a través da foto, de feito comecei coa foto pq era un xeito de crear dende o agocho, sen mostrarme directamente nun momento de proceso vital no que non me apetecia que me viran nin verme, estar na trastenda como se di.
Quote from MariaP on 31/08/2021, 16:56¡Hola! Soy María.
Me apunté a este curso porque ya he participado en otros cursos de Mariola y al igual que Noelia me declaro súper fan :). Aparte de eso, sentía curiosidad por su contenido. Desde que tuve mi primera cámara de fotos, cuando tenía unos ocho años, me ha interesado la fotografía, sobre todo de la naturaleza y de personas.
Tengo una amiga que estudia fotografía y es genial porque me ha propuesto participar con ella en algunos de sus trabajos.
Muy contenta de estar por aquí 🙂
¡Hola! Soy María.
Me apunté a este curso porque ya he participado en otros cursos de Mariola y al igual que Noelia me declaro súper fan :). Aparte de eso, sentía curiosidad por su contenido. Desde que tuve mi primera cámara de fotos, cuando tenía unos ocho años, me ha interesado la fotografía, sobre todo de la naturaleza y de personas.
Tengo una amiga que estudia fotografía y es genial porque me ha propuesto participar con ella en algunos de sus trabajos.
Muy contenta de estar por aquí 🙂
Quote from ACPP Galicia on 01/09/2021, 12:49Bo día!
Eu son Raquel! Agora mesmo son técnica de proxectos en ACPP-Galicia e, por tanto, estou na parte de loxística/organización destas cousas. Pero tamén gosto da fotografía e como esta pode ser unha ferramenta de empoderamento e para expresarnos.
Desculparme de antemán porque estou aterrizando das férias e setembro é mes de moita carga (imaxino que para todas) mas tratarei de estar e porme ao día cos deberes! hehe
Bicos!
Bo día!
Eu son Raquel! Agora mesmo son técnica de proxectos en ACPP-Galicia e, por tanto, estou na parte de loxística/organización destas cousas. Pero tamén gosto da fotografía e como esta pode ser unha ferramenta de empoderamento e para expresarnos.
Desculparme de antemán porque estou aterrizando das férias e setembro é mes de moita carga (imaxino que para todas) mas tratarei de estar e porme ao día cos deberes! hehe
Bicos!