contacto xandra pra proxecto fotografía coños
Quote from XandraT on 21/09/2021, 05:28Boas! deixo meus contactos pra quen queira colaborar co proxecto de catalogo/cartografía dos coños diversos. con liberdade pra anunciar este proxecto con mulleres que puidera apetecer colaborar.. neste caso son coños, dá igual se os coños son de mulleres cis ou trans (que pasaron polo proceso de operación). tamen quero facer un proxecto de corpos sexo diversos ós cis: transgenero, transexuales (operados ou non), androxinos... todo que non sexa corpos cis. ambos proxectos a final complementanse, só é unha cuestión de organización miña e focalización das partes do corpo.. no caso dos corpos diversos, non cis, non só se vai centrar na parte sexual (coño) por iso a diferenciacion de proxectos, pq me parece interesante mostrar a diversidade dos coños pra apartarnos dos coño norma, mais tamen a diversidade corporal pra apartarnos do corpo norma... corpos diversos son todos os corpos, na súa escala gracial dese modelo X ideal, que os ideais son iso: ideais, e fan moito dano e invisibilizan os diversa que é a bioloxía humana. tlf: 636631966 (telegram e wuasa), gravidade.escena.0.0@gmail.c0m graciñas, un pracer termos este curso xuntes.
Boas! deixo meus contactos pra quen queira colaborar co proxecto de catalogo/cartografía dos coños diversos. con liberdade pra anunciar este proxecto con mulleres que puidera apetecer colaborar.. neste caso son coños, dá igual se os coños son de mulleres cis ou trans (que pasaron polo proceso de operación). tamen quero facer un proxecto de corpos sexo diversos ós cis: transgenero, transexuales (operados ou non), androxinos... todo que non sexa corpos cis. ambos proxectos a final complementanse, só é unha cuestión de organización miña e focalización das partes do corpo.. no caso dos corpos diversos, non cis, non só se vai centrar na parte sexual (coño) por iso a diferenciacion de proxectos, pq me parece interesante mostrar a diversidade dos coños pra apartarnos dos coño norma, mais tamen a diversidade corporal pra apartarnos do corpo norma... corpos diversos son todos os corpos, na súa escala gracial dese modelo X ideal, que os ideais son iso: ideais, e fan moito dano e invisibilizan os diversa que é a bioloxía humana. tlf: 636631966 (telegram e wuasa), gravidade.escena.0.0@gmail.c0m graciñas, un pracer termos este curso xuntes.